[Garnalennet] stremming / oponthoud sluis

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Zo Feb 22 17:06:28 CET 2015

Het positieve van dit bericht is dat het vaarseizoen in 't verschiet ligt.
Bedankt Janny, ik realiseer me nu dat we Lauwersoog dan nog niet bereikt hebben met onze boot :-(
Anderen wel, die zijn er al, op wal of in loods en wie weet dan reeds te water.
Tot ziens, eerst bij de vaste liggers bijeenkomst 7 maart?
Groet
Els

Els Knol-Licht, Garmerwolde
www.wadvanels.blogspot.com