[Garnalennet] Workshop GPS 14 maart

Jan Kemkers jankemkers op hetnet.nl
Vr Mrt 6 21:27:24 CET 2015

Dag Kees,

Had me al aangemeld, Soldeerstation meenemen?

Groet Jan

Van: garnalennet-bounces op lauwerszee.nl [mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens Kees Barlagen
Verzonden: vrijdag 6 maart 2015 12:01
Aan: garnalennet op lauwerszee.nl
Onderwerp: [Garnalennet] Workshop GPS 14 maart

Beste Garnalen,

Wij herinneren u er aan dat er op 14 maart vanaf 10.00 uur tot ca 15.30 uur  een workshop GPS zal worden gehouden in het clubhuis Het Roode Hooft van de watersportvereniging Lauwerszee te Lauwersoog.

Het doel is om elkaar te helpen bij vraagstukken rondom bijvoorbeeld:

- hoe werkt Quicktide

- hoe laad ik waypoints van Nautin.nl in mijn GPS

- hoe werkt OpenCPN

- hoe werkt SeaClear

- mijn stekker voor de laptop/ GPS / ???  is stuk. Kan iemand dit voor mij solderen?

- Hoe werkt een Furuno-GPS in combinatie met waypoints-GPS?

- Kan ik eigen kaarten gebruiken in Waypoints-GPS en hoe werkt dat precies?

Graag opgave van te voren bij waddenpunten op gmail.com

Met vriendelijke groeten,

Mede namens de overige organisatoren,

Kees Barlagen