[Garnalennet] Garnalennet Verzamelmail, Volume 88, Nummer 6

Peter Tempel peter.tempel op ziggo.nl
Vr Mrt 20 22:51:02 CET 2015

Testbericht voor jan Willem de Koning

Zou nu goed moeten zijn

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: garnalennet-bounces op lauwerszee.nl
[mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens jan willem de koning
Verzonden: vrijdag 20 maart 2015 12:07
Aan: garnalennet op lauwerszee.nl
Onderwerp: Re: [Garnalennet] Garnalennet Verzamelmail, Volume 88, Nummer 6

Beste mensen,
Hierbij stuur ik jullie het Garnalenbericht retour. Is het ook mogelijk om
een bericht te maken waar niet allerlei gegevens extra instaan zoals
oorspronkelijk bericht, hoe aanmelden etc. Ik schreef er al eerder over.
bedankt alvast.

Jan Willem de Koning