[Garnalennet] Wedstrijd Lauwersmeer zaterdag 12 september

smidroos op planet.nl smidroos op planet.nl
Ma Sep 7 20:58:17 CEST 2015

Dag Jeroen, Dag Wedstrijdcommissie leden.

Nooit heb ik in het verleden deelgenomen aan deze roemruchte
wedstrijd op zoet water, omdat mij dat destijds niet paste.

Nu echter zou ik dat opnieuw overwegen, maar ik heb mijn
boot uitgeleend aan mijn dochter en schoonzoon en die
zijn nog niet terug.

Anderzijds is 4 uur rondjes zeilen wel lang, persoonlijk zou
ik 3 uur meer waarderen, tenslotte word ik wat ouder.

Ik wens het nieuwe initiatief veel succes.

Succes en groeten van

Joost Smid

From: Jeroen Mulder
Sent: Saturday, September 05, 2015 10:09 AM
To: garnalennet op lauwerszee.nl
Subject: [Garnalennet] Wedstrijd Lauwersmeer zaterdag 12 september

Hallo Garnalen,

Zaterdag 12 september organiseert WSV Lauwerszee een zeilwedstrijd op het Lauwersmeer.
De briefing is op vrijdagavond 11 september 20:00 in het Restaurant bij jachthaven Oostmahorn !!

De wedstrijd is "4 uur rond de plaat".
Gedurende 4 uur wordt het aantal rondjes om de plaat voor Oostmahorn geteld.!
De  start is om 11:00.
Er wordt gezeild op SW cijfer en voor de platbodems op "Lauwersoog-rating" bij voldoende deelname

We hopen dat er veel belangstelling is om weer eens een wedstrijd op het Lauwersmeer te verzeilen!

Namens de wedstrijdcommissie,

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Mulder