[Garnalennet] stremming Reitdiep

Henk van der Leij vdleij op xs4all.nl
Za Apr 2 07:35:44 CEST 2016

Beste collega schippers,

Ik heb net even met de bedieningspost in Lauwersoog gebeld, het Reitdiep is
gewoon bevaarbaar. De stremming was een gevolg van de stroomstoring op de
31e maart.

Groet, Henk van der Leij.

Van: garnalennet-bounces op lauwerszee.nl
[mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens du Bois
Verzonden: vrijdag 1 april 2016 20:35
Aan: garnalennet op lauwerszee.nl
Onderwerp: [Garnalennet] stremming Reitdiep

Beste Garnalen,

Dit bericht was er gisteren al, maar ik dacht dat het misschien voor
eventjes zou zijn, zoals regelmatig berichtjes komen over stremmingen.

Kennelijk is dit van langere duur, daarom alsnog.

Zodra er een bericht verschijnt over het einde van deze stremming zal ik dat
melden.

Groeten, Janny du Bois

2016.03160.0
Reitdiep - Reitdiep, Binnenhaven te Zoutkamp; geen bediening
Ivm herstelwerkzaamheden geldt het volgende:
- Geen bediening Roodehaan, brug
   . donderdag 31 maart 2016 13:32 tot nader bericht
- Geen bediening Reitdiepbrug
   . donderdag 31 maart 2016 13:32 tot nader bericht
- Geen bediening Sluis Lammerburen, brug over bovenhoofd
   . donderdag 31 maart 2016 13:32 tot nader bericht
(E-mail Groningen , Inspectie Scheepvaart , CMIJ , 31-03-2016)