[Garnalennet] 30 april as

H. Merkus h.merkus op home.nl
Di Apr 19 19:29:01 CEST 2016

Beste mensen,

Ik ben Hielke Merkus, oa. Schipper van de Seya van Staatsbosbeheer, het aluminium motorschip.

Door Jan Kemkers is aan mij gevraagd of SBB ook in de kom wil gaan liggen.

Ik heb toegezegd mee te toen.

Mede nav. De laatste mail, is mijn vragen zijn:
hoe laat worden wij in de kom verwacht en tot welk tijdstip loopt het feest door vwb. het liggen in de kom.
En is er een plaast open voor de Seya, ruim 10 mtr. lang.
Tot op heden heb ik naast de laatste mail geen bericht gehad wat er van ons verwacht wordt.

Mvgr.

Hielke Merkus

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10