[Garnalennet] Voorjaarsrace 2017 wijziging datum!!

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Za Dec 31 09:41:38 CET 2016

Dag allen,

Dat lijkt me een verstandig besluit.

En buigt het bestuur zich nog over datum eindejaarsfeest? Die valt niet samen met het weekend van Najaarsrace, ergo een week eerder.

Ik wens allen een lichtende jaarwissel en een opgeruimde start,

Els

Els Knol-Licht, Garmerwolde
www.wadvanels.blogspot.com