[Garnalennet] starttijdstip Borkumrace

Gerke Merkus gerkemerkus op gmail.com
Wo Jun 8 05:48:54 CEST 2016

Hoi allemaal,

Zo vroeg starten geeft wel erg veel tegenstroom bij weinig wind, erg
nadelig voor de langzamere boten....
Alternatief is om 800 starten naar sw factor, wie dan het eerst door de
finish is, is winnaar.
De Osprey kan dan laat genoeg starten om weer wat water te hebben.
Wat is de minst gelode diepte en waar is de geul het diepst? Wie heeft
actuele cijfers, ik vind ze niet op internet?

Groet, Gerke