[Garnalennet] Nieuwe website http://www.lauwerszee.nl

Luuk Knol luuk.knol op gmail.com
Ma Mrt 21 11:46:14 CET 2016

Zoals velen wellicht al gemerkt hebben is op 24 januari de oude website van
onze vereniging WSV Lauwerszee vervangen door een geheel vernieuwde site.

U kunt hem vinden via de vertrouwde link http://www.lauwerszee.nl

Omdat de oude site gebrekkig functioneerde heeft het bestuur  besloten een
nieuwe op te zetten.

De nieuwe site is vooral te danken aan de inzet van Kees Barlagen, die heel
veel uren besteed heeft aan het opzetten en verder optimaliseren van de
site. Met verwerking van voorstellen van meedenkende anderen over structuur
en inhoud.

Hij is nu ook de webmaster, met Luzeth Vellinga sinds kort als assistent
webmaster.

Op de site vindt  u de huidige samenstelling van de mediacommissie.

Het streven is de informatie up-to-date te houden en vindbaar. Daarbij zijn
we overigens sterk afhankelijk van de snelle en volledige toelevering van
informatie door anderen (commissies, bestuur) in de vereniging.

De website is nog in ontwikkeling (en blijft dat misschien altijd wel,
zolang er iets te verbeteren valt). Uw suggesties voor inhoud en structuur
zijn welkom.

Er zijn nog  gedachten over het verder opleuken van de site, maar de eerste
prioriteit is de inhoud.

Bijdragen voor en over de site kunnen gericht worden aan media op lauwerszee.nl
Deze komen  rechtstreeks bij de webmaster terecht. En voorts bij Gjalt Dupon
(portefeuillehouder media in het bestuur), en bij mij.

Ik zou zeggen, bezoek de site en onthoud ons niet uw reacties.

Namens de mediacommissie,

Luuk knol