[Garnalennet] foto's Lustrum

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Ma mei 30 09:18:41 CEST 2016

Goedemorgen Georg,
Het komt, dat nagenieten. Maar niet zo snel als jij ( en wij natuurlijk ook) wensen. Deze week komt vast al wel iets op Facebook. Hopenlijk ook al wat op website.

In najaar zal er fotoboek en / of fotopresentatie komen. Eerdere kleinere albums zullen aangekondigd worden via dit medium.

Verzoek aan ieder die foto's heeft gemaakt tijdens het lustrum liefst alleen de mooisten toe te sturen per We Transfer aan lustrum op lauwerszze.nl

Van de lustrumcommissie zitten Ankie als ik ook in de fotocommissie, wij willen alles verzamelen, wij doen ons best en willen ook graag weer kunnen zeilen en op vakantie .

Tot ziens op het water of in de haven, het is een mooi lustrum geworden horen we al van meerdere kanten.

Mvg
Els

Els Knol-Licht,