[Garnalennet] 14 okt Engelsmaplaat. Zie ook You tube filmpje VRAAG

Bert Schutte ajhschutte op hotmail.com
Vr Okt 7 12:16:24 CEST 2016

Hoi Els,
 Dank voor je bericht.
Vraag : ik ben van plan mee te gaan . Is het mogelijk een introducee mee te nemen ( onze vaste op stapper).

Hoor graag van je, en ik wens je intussen succes met de organisatie.

H. Groet,
Bert Schutte

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 7 okt. 2016 om 10:17 heeft Els Knol-Licht <elsweerlicht op gmail.com<mailto:elsweerlicht op gmail.com>> het volgende geschreven:

Wie mee gaat naar Engelsmanplaat de 14e of dat nog overweegt, bekijk het filmpje mbt Engelsmanplaat nu.
De lezing op de 14e gaat over de geschiedenis van Engelsmanplaat.
Zie www.lauwerszee.nl<http://www.lauwerszee.nl> voor opgaveformulier

Komende maandag moet betaling binnen zijn van bootgangers en buffetdeelnemers.
Lezing s avonds is gratis. Gezien de toeloop die middag/avond is opgave voor lezing ook wenselijk ivm tijdig klaarzetten van voldoende stoelen.

Hier een informatief filmpje van SBB / Vogelbescherming over het nieuwe volgelwachtershuisje

https://www.youtube.com/watch?v=-HnLY5q86EE