[Garnalennet] zaterdag om 11 uur de 4 uur om de plaat

Toon Veerman a.veerman93 op upcmail.nl
Di Sep 6 09:43:45 CEST 2016

Ha Henk,

Dank voor je bericht. Maar ik zit hoog & droog in Frankrijk lekkere wijntjes te drinken. En een verhemelte vol blaren van dat stokbrood met die keiharde korsten.

Hartelijke groet,
Toon

Verstuurd vanaf mijn iPhone