[Garnalennet] workshop digitale wereld aan boord 29-4

Toon Veerman a.veerman93 op upcmail.nl
Wo Apr 26 18:31:33 CEST 2017

Ha Gerard,
Graag had ik de sessie bijgewoond want de digitale wereld is een groot raadsel voor mij.
Maar ik zit nu in Vinci ( van Leonardo) waar ik een schitterend museum heb bezocht met werkende modellen van zijn u itvindingen, dus helaas kan ik er zaterdag niet bij zijn.

Groet
Toon

Verstuurd vanaf mijn iPhone