[Garnalennet] woensdag avond wedstrijdzeilen op het Lauwersmeer

Toon Veerman a.veerman93 op upcmail.nl
Wo Apr 26 18:34:56 CEST 2017

Ha Henk,
Dat lijkt me een zeer gezellig avondje te worden.
Maar helaas kan ik erniet bij zijn, ik zit nu de geboorteplaats van Leonardo de Vinci te bekijken. En zojuist een lekker biertje op een terras gedronken. Is het bij jullie ook zo mooi weer?
Groet,
Toon

Verstuurd vanaf mijn iPhone