[Garnalennet] Melden op kanaal 5

Martin Loos mhloos8 op gmail.com
Zo Mrt 26 18:14:23 CEST 2017

geachte garnalen,

l'histoire se repete.

In het verleden is al eens eerder gewerkt aan het terugtrekken van de
bemensing op de toren van Schier.
Toen is mede nadruk van vele gebruikers , waddenadsviesraad en
watersportverbond en visserijorg.
besloten de bemensing te handhaven op basis van het gevaar dat het zeegat
oplevert.
Elk jaar blijkt weer dat hulp vanaf de toren een goed ding is.
Bedenk dus wel dat als we geen gebruik maken van de toren dat dan kan
betekenen dat we die bezuiniging weer kunnen verwachten.
Als je in de problemen zou raken ben je in eens niet meer bang voor een
"controlerende" zeeverkeersdpost.
Wees blij met wat er nog is.
ben dus voor meldplicht.
Martin Loos