[Garnalennet] Toegang haven Schiermonnikoog in de winter

wadvaarder op kpnmail.nl wadvaarder op kpnmail.nl
Za Nov 11 14:58:47 CET 2017

Beste lezer,
Of dit de plaats is om deze vraag te stellen weet ik niet maar ik ben zo brutaal om het te proberen.
Is bekend of de haven van Schiermonnikoog in de winter toegankelijk is? In het weekend van 24 november Wil ik daar heen varen. Het is bekend dat alle voorzieningen gesloten zijn maar ik wil weten of er nog een steiger vrij is met voldoende diep water (één meter).
Bij voorbaat dank.
Rolf Zijlstra.