[Garnalennet] Kennisbank operationeel/inschrijven

Fred Mathee f.matthee op upcmail.nl
Do Feb 8 20:33:24 CET 2018

Hallo Jan,
Je staat al in de kennisbank onder dieseltechniek.
Je kan daarnaast ook jezelf aanmelden voor het onderdeel "varen" en dan het
begeleiden naar Schier of Ameland oid melden.
Gr Fred

-----Oorspronkelijk bericht-----
From: Jan Kemkers
Sent: Wednesday, February 07, 2018 3:58 PM
To: garnalennet op lauwerszee.nl
Subject: Re: [Garnalennet] Kennisbank operationeel/inschrijven

Dag Fred,

De vereniging en haar leden mogen mijn kennis over bootmotoren gebruiken.
Vorig jaar gaf ik al eens een workshop over kleine dieseltjes.

In het verleden namen we ook wel mensen mee naar Schiermonnikoog; dwz ze
voeren mee in dezelfde schutting en ze bleven in onze buurt.
De laatste jaren komt dat nauwelijks nog voor, maar zoiets zou kunnen.

Verder ben ik bereid te helpen als er een workshop is in het Roode Hooft.
Dwz opbouwen, opruimen, begeleiden .

Op dit moment heb ik geen pasklaar idee liggen.

Misschien een morgen in het Roode Hooft om allerlei vragen te stellen aan
diverse vakkundige zeilers en zeilsters? Kosten per vragende deelnemer twee
consumpties? Minimaal een?