[Garnalennet] ankerboeien marrekrite Lauwersmeer

MARRIA Bosman marriabosman op ziggo.nl
Vr Jul 6 09:36:58 CEST 2018

Gelegd door Marrekrite in het kader van het project Rondje Lauwersmeer, opdracht van betrokken overheden. Drie aanliggende gemeenten en twee provincies.

Met vriendelijke groet,

Marria Bosman.

Verstuurd vanaf mijn iPad