[Garnalennet] webmasterschap overgedragen

g.dupon g.dupon op home.nl
Ma Mrt 12 19:36:09 CET 2018

Desondanks hoop ik je well op het vrijwilligersetentje te zien!

Gjalt.

Verzonden vanaf Samsung-tabletKees Barlagen <kees.barlagen op gmail.com> schreef:Beste Garnalen,

Sneller dan verwacht is er een goede opvolger gevonden voor het webmasterschap van lauwerszee.nl in de persoon van Teun Bakker, die ook webmaster en bestuurslid is van de CAM-race (http://www.camr.nl)

Ook mijn lidmaatschap van de media-commissie is hiermede beëindigd.

Hierbij de uitnodiging  aan jullie om bijdragen voor de website te blijven sturen naar media op lauwerszee.nl . Dat kan in de vorm van een opgave voor de Kennisbank via de website, een foto met een begeleidend verhaaltje , of iets anders (bijv. iets voor de rubriek te koop/te koop gevraagd).

Goed vaarseizoen toegewenst.

--
Met vriendelijke groet,

Kees Barlagen