[Garnalennet] ONTMOETING - thema van de foto-video commissie

Niels Tempel Trojka niels.tempel op trimaran-trojka.nl
Zo Nov 24 10:17:10 CET 2019

Het thema van voor de volgende fotowand wordt (aansluitend bij het thema
van het Jaarboek) ONTMOETING
Het leuke van dit thema is dat je het op velerlei manieren kunt
interpreteren.
Een ontmoeting met een boei, een ander schip, mensen, vogels,
bruinvissen, zeehonden en waarschijnlijk nog veel meer.
Zo ontmoette ik mijn medecommissieleden en maakte foto's van deze
ontmoetingen.
Voel u uitgedaagd en zend uw foto’s in naar foto op jaarboek.nl
<mailto:foto op jaarboek.nl>

Namens de foto-videocommissie Ankie Salters

De foto's van mijn ontmoetingen zijn te zien op:
https://www.dropbox.com/sh/allttyhl215i4rx/AACbG3cezQNeiEHVt-y2C-mma?dl=0