[Garnalennet] sluiting sluis

Peter Tempel petertempel op gmail.com
Za Apr 11 11:54:37 CEST 2020

Ter aanvulling:

Varen van de stad Groningen naar het Lauwersmeer via het Reitdiep en dus ook de jachthaven is op aanvraag mogelijk bij de provincie. 72 uur van te voren aanvragen via ‭(06) 11 74 16 67‬  Dit geld alleen voor werkdagen.  De Robbengatsluis is permanent gesloten.

Ook In de stad Groningen worden de bruggen bedient vanaf s’morgens 09:30  Even bellen met de post Groningen op ‭(050) 318 85 00‬

Peter