[Garnalennet] Robbengatsluis

Riemke Bakker riemke_bakker op hotmail.com
Vr mei 1 18:09:46 CEST 2020

Heeft iemand, het liefst iemand met gezag, vanuit een organisatie, al geprobeerd contact op te nemen met de provincie om dit bespreekbaar te maken, en de argumentatie vanuit de recreatie vaart over te brengen?
De diplomatieke weg is soms wel eens de juiste...
Riemke Bakker