[Garnalennet] Nieuws Robbengatsluis van de WSV Lauwerszee

Luuk Knol Ziggo luuk.knol op ziggo.nl
Do mei 7 14:49:03 CEST 2020

Eens met Kees Barlagen. Als op de 21ste ook een zo weinig dienstbaar,  kniepkeutelig en nodeloos ingewikkeld plan bedacht wordt moeten we ook daar niet al te veel van verwachten.
In elk geval de gedeputeerde Fleur Gräper zelf eens benaderen.
Groeten
Luuk Knol

Verstuurd vanaf mijn iPhone