[Garnalennet] Staande marsroute Visserbrug Groningen

Tim Schouwenaar tschouwenaar op gmail.com
Za Jul 6 16:44:47 CEST 2024

Hallo!

Enige tijd geleden heb ik me uitgeschreven voor Garnalennet, maar ik blijf
de berichten ontvangen. Kan dit nagekeken worden?

Alvast bedankt!

Groet,

Tim Schouwenaar
0628527148