[Garnalennet] ALV, rechtszaak en voortbestaan wsv

petertempel op gmail.com petertempel op gmail.com
Vr Dec 8 15:06:35 CET 2023

Dag allemaal,

Ik zou iedereen willen oproepen om op de ingelaste Alv van 9 december tegen
een mogelijke rechtszaak te stemmen.

Bij een rechtszaak zijn er alleen maar verliezers en zal de relatie tussen
Wsv en de stichting helemaal verstoord zijn. Wat de uitslag ook mag zijn.

En dan nog de kosten van een rechtszaak die door de leden opgebracht zal
moeten worden. Een gesprek tussen beide besturen o.l.v. een mediator zal
meer oplossen denk ik.

Verder vraag me af of dit bestuur van de Wsv wel capabel is om de (door hun
zelf) ontstane problemen op te lossen.

*	De communicatie met de leden is ondermaats
*	Het lukt het bestuur niet om voor activiteiten voldoende
vrijwilligers te enthousiasmeren
*	Het lukt het bestuur niet om vrijwilligers te enthousiasmeren voor
o.a. het bijhouden van de website
*	Met wedstrijdzeilers ontstaat een conflict zodat die zich
genoodzaakt voelen zelf iets te organiseren
*	De wedstrijdzeilers mogen geen gebruik maken van het Roode Hoofd
*	Er ontstaat een conflict met de stichting die mogelijk uitmond in
een rechtszaak
*	..

Ik maak me zorgen over de toekomst van de Wsv met een bestuur die conflicten
niet kan oplossen.

Peter Tempel