[Garnalennet] ALV, rechtszaak en voortbestaan wsv

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Vr Dec 8 15:22:40 CET 2023

Peter,

Ik vind jouw uitspraken te tendentieus. Je haalt er meer bij dan nodig.

De stemming morgen gaat over het laten uitzoeken van de juiste interpretatie van de statuten. Dat speelt al veel langer dan dat dit verenigingsbestuur er zit.

NU de Stichting haar statuten wil wijzigen in lijn van hun interpretatie is het wel degelijk zinvol om dit door een onpartijdige rechtskundige partij te laten uitzoeken.
Als dit middels een door beide partijen geaccepteerde mediator kan mij prima

Els

Els Knol-Licht
elsweerlicht op gmail.com