[Garnalennet] Lezing door Pim Korver met films op 31 januari om 20:00 in het Gasuniegebouw

Kees Barlagen kees.barlagen op gmail.com
Zo Jan 27 18:08:38 CET 2008

Hoi Jeroen,

Graag geef ik mij nog op voor de bijeenkomst op de 31e jan.

Kees Barlagen
Borgsingel 28
9753 CE Haren.

Beddankt.

Groet,

Kees

Op 25-01-08 heeft Secretaris WSV Lauwerszee <lauwerszee op home.nl> het
volgende geschreven: