[Garnalennet] sop en kool: Re: Garmin GPSmap 76 aangeboden

Luuk Knol luuk.knol op telfort.nl
Vr Apr 17 22:48:36 CEST 2009

Ik vind het spijkers op laag water.

Als het resultaat is, dat Henk geremd wordt in deze en andere soorten
bijdragen op het Garnalennet dan worden we er allemaal minder van. Dat kan
toch niet de bedoeling zijn?! De hele actie doet een beetje dinken aan het
"Wolffson-effect.
Laat toch gaan.
En ik hoop, dat Henk vooral doorgaat met al zijn bijdragen. Die zijn heel
gewoon erg ter zake en nuttig voor de doelgroep. Wat dat betreft zijn er in
het verleden wel andere berichten geweest, over onderwerpen, die
(letterlijk) verder van ons soort varen af lagen...
Of alleen bestemd voor een heel specifieke subgroep van vaarders...

Dus wat mij betreft: niet zo moeilijk doen!

Groeten,

Luuk Knol