[Garnalennet] vaarbelasting

henkm op filo.nl henkm op filo.nl
Wo Jan 14 17:19:20 CET 2009

En voor wie wat argumenten voor en tegen wil lezen:
  http://groups.google.nl/group/nl.sport.varen/browse_frm/thread/4315ac961dad335d#
of
  http://www.prikpagina.nl/read.php?f=234&i=49055&t=49055
Voor wie dit soort for a niet gewend is: pas op: veel troep!
Maar i.e.g. iets meer dan die zo duidelijke Pavlov-reactie:
'Voor mij zal het een verhoging van minimaal 200 euro per jaar
bedragen. DUS RADIKAAL TEGEN.'

vrgr henkm
[die ook zo goedkoop mogelijk wil en moet varen, maar voor
 dat ie aan het 'DUS' toekomt wat meer zou willen weten,
 met name over de bureaukratische effecten, en verder
 vind dat eigenbelang dan misschien op no. 1 mag staan,
 maar dat iedere afweging zonder nr.2 en nr.3 erin
 bij voorbaat afgeserveerd kan worden]

Jeroen:
Niet tegen jou. Integendeel: terecht dat je dit postte!
Moest even mijn gif kwijt over het 'ikke, ikke, en de rest
kan stikken' dat m.b.t. dit thema nu al dagen woedt in de
diverse fora op internet.