[Garnalennet] Koop geen vuilwatertank voordat...

henkm op filo.nl henkm op filo.nl
Vr Jan 16 01:29:16 CET 2009

Beste mensen,

Had de hierna te noemen pagina al een paar weken in de pen, maar aarzelde.
Kon me niet voorstellen dat eenvoudig rekenwerk tot dit soort conclusies
zou leiden, en dat bijna 'iedereen' die conclusies over het hoofd zou zien.
Had ik het dan wel bij het juiste eind?

Ben vanavond door zowel Robert Willemsen als Luuk Knol geattendeerd
(waarvoor dank!) op een artikel in de Waterkampioen (nooit gedacht daar
nog eens reclame voor te maken;-) met de zelfde strekking, maar uitgebreider.

Mijn stukkie (gericht aan ~ lotgenoten):
  http://www.filo.nl/zeilen/vuilwate.htm?gn

De Waterkampioen is over dit onderwerp dus uitgebreider:
  http://www.waterkampioen.nl/published/wkm/content/pages/nu_in_het_magazine.nl.html
maar u zult voor de tekst waarschijnlijk (het januari 2009 nummer van) dit blad in de
kiosk moeten kopen.

vrgr henkm

==
http://filo.nl