[Garnalennet] Koop geen vuilwatertank voordat...

Els Knol-Licht elsknollicht op telfort.nl
Vr Jan 16 07:21:29 CET 2009

Zie :-) 'lozingen' op www.wadvanels.blogspot.com

groet
Els

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: garnalennet-bounces op lauwerszee.nl
[mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens
henkm op filo.nl
Verzonden: vrijdag 16 januari 2009 1:29
Aan: garnalennet op lauwerszee.nl
Onderwerp: [Garnalennet] Koop geen vuilwatertank voordat...

Beste mensen,

Had de hierna te noemen pagina al een paar weken in de pen,
maar aarzelde.
Kon me niet voorstellen dat eenvoudig rekenwerk tot dit
soort conclusies
zou leiden, en dat bijna 'iedereen' die conclusies over het
hoofd zou zien.
Had ik het dan wel bij het juiste eind?

Ben vanavond door zowel Robert Willemsen als Luuk Knol
geattendeerd
(waarvoor dank!) op een artikel in de Waterkampioen (nooit
gedacht daar
nog eens reclame voor te maken;-) met de zelfde strekking,
maar uitgebreider.

Mijn stukkie (gericht aan ~ lotgenoten):
  http://www.filo.nl/zeilen/vuilwate.htm?gn

De Waterkampioen is over dit onderwerp dus uitgebreider:

http://www.waterkampioen.nl/published/wkm/content/pages/nu_i
n_het_magazine.nl.html
maar u zult voor de tekst waarschijnlijk (het januari 2009
nummer van) dit blad in de
kiosk moeten kopen.

vrgr henkm

==