[Garnalennet] cryptogram

Hans Fix hans.fix op wadvaarders.nl
Di Nov 23 21:43:49 CET 2010

Sar
vissen
krabben
sliptong
smeerreep

Erg leuk initiatief! Heb zelf ook nog steeds in gedachten om eens een
kruiswoordpuzzel te maken, alles horizontaal: deel van de boot en alles
verticaal zeilterm, mooie compacte omschrijving dus. Maar door
tijdgebrek zal er voorlopig nog wel niks van komen :-(. Ben er benieuwd
naar het eindresultaat.

Kleine aanvulling: achter de laatste omschrijving hoort een vraagteken.

Groet
Hans Fix