[Garnalennet] Barbeque aanmelden

hwadebruijn brui4899 op planet.nl
Wo Sep 21 20:14:02 CEST 2011

t.a.v Roode Hooft Ci
Graag nog 2x BBQ reserveringen! Ook mij lukt het niet dit telefonisch door te geven.
Met vriendelijke groet
Henk de Bruijn
  ----- Original Message -----
  From: Els Knol-Licht
  To: garnalennet op lauwerszee.nl
  Sent: Wednesday, September 21, 2011 10:34 AM
  Subject: Re: [Garnalennet] Barbeque aanmelden

  Dag allen,,

  Ik heb al vele pogingen gedaan gisteren en vanochtend om Tet te bellen doch krijg geen gehoor. En het moet voor de 22e opgegeven worden.

  Wij willen 1 bbq pakket + 4 x alleen vegetarisch.(dus in totaal zijn we met 5 personen)

  Wie van de Roode Hooft commissie noteert dit? Graag bevestiging aan elsweerlicht op gmail.com

  Tot komend (zonnig) weekend,

  Els Knol-Licht