[Garnalennet] Barbeque en feest op het Roode Hooft

Cor de Windt cordewindt op home.nl
Vr Sep 23 09:30:26 CEST 2011

Hallo allemaal

Ben een beetje laat kreeg Tet ook niet aan de telefoon .Als het kan wil
ik twee barbecue pakketten . Zou graag een berichtje ontvangen of het
nog lukt.

Groetjes Cor de Windt