[Garnalennet] Afstudeeronderzoek watermobiliteit en toerisme in het waddengebied

Hielke Merkus h.merkus op home.nl
Do Apr 26 15:14:09 CEST 2012

Beste Alma.
Ik wil wel meewerken.
Dat kan na 8 mei as. Ivm reis midden-oosten.
Na 8 mei ben ik weer in Nl.
Gr. Hielke Merkus.

Verzonden vanaf Samsung Mobile

Secretaris WSV Lauwerszee <lauwerszee op home.nl> schreef:

     Hallo Garnalen,

Onderstaand bericht wil ik graag onder jullie aandacht brengen:

Beste watersporters,

Vanaf kleinsafaan ben ik regelmatig te vinden op het Lauwersmeer en in de haven van Lauwersoog. Inmiddels studeer ik bijna af aan de Rijksuniversiteit Groningen voor de bachelor sociale geografie en planologie. Mijn afstudeeronderzoek gaat over watermobiliteit en toerisme in het waddengebied.
Aan de ene kant ben ik op dit moment bezig met informatie te       verzamelen over het beleid dat wordt gevoerd ten aanzien van       natuurbescherming en watersport en daarnaast doe ik onderzoek naar routes die zeilers afleggen. Graag zou ik een overzicht maken van factoren die de routes beinvloeden en of zeilers op de hoogte zijn van het beleid.
Komend weekend (28/29 april) wil ik graag interviews verzamelen in de jachthaven. Ik ben vanaf 10 uur te vinden in de jachthaven. Een interview duurt ongeveer 10 a 15 minuten.

Alma de Vries

contact:amdevries19 op gmail.com

0612621302