[Garnalennet] Afstudeeronderzoek watermobiliteit en toerisme in het waddengebied

Secretaris WSV Lauwerszee lauwerszee op home.nl
Di Apr 24 21:59:35 CEST 2012

Hallo Garnalen,

Onderstaand bericht wil ik graag onder jullie aandacht brengen:

Beste watersporters,

Vanaf kleinsafaan ben ik regelmatig te vinden op het Lauwersmeer en in
de haven van Lauwersoog. Inmiddels studeer ik bijna af aan de
Rijksuniversiteit Groningen voor de bachelor sociale geografie en
planologie. Mijn afstudeeronderzoek gaat over watermobiliteit en
toerisme in het waddengebied.

Aan de ene kant ben ik op dit moment bezig met informatie te verzamelen
over het beleid dat wordt gevoerd ten aanzien van natuurbescherming en
watersport en daarnaast doe ik onderzoek naar routes die zeilers
afleggen. Graag zou ik een overzicht maken van factoren die de routes
beinvloeden en of zeilers op de hoogte zijn van het beleid.
Komend weekend (28/29 april) wil ik graag interviews verzamelen in de
jachthaven. Ik ben vanaf 10 uur te vinden in de jachthaven. Een
interview duurt ongeveer 10 a 15 minuten.

Alma de Vries

contact:amdevries19 op gmail.com <mailto:amdevries19 op gmail.com>

0612621302