[Garnalennet] meepraten over Natura 2000

H.Merkus h.merkus op home.nl
Wo Mrt 21 15:49:04 CET 2012

Beste Jeroen.,

Ik heb een poosje lopen nadenken over het verzoek om mee te praten over Natura 2000.
Ik heb mij nog niet opgegeven, omdat ik het vermoeden had dat er vast wel deskundigen zouden zijn die zinvol kunnen meedenken en praten.

Uit je prikkelende en creatieve mail begrijp ik dat niemand zich opgegeven heeft.

Nu dan. Ik ben bereid om mee te denken en spreken.

Ik ben meerdere jaren lid van de Garnalen.
Al jaren is onze ligplaats Lauwersoog. Ik ben dus bekend met het vaargebied.
Sinds korte tijd ben ik met de fut.
In mijn werkzame jaren was ik officier bij de regiopolitie Drenthe.
Ik heb daar meerdere functies bekleed. Onder andere mocht ik leiding geven aan een groep milieufreaks binnen het politievak.
Zowel grijs als groen.
Ik ken het milieunetwerk binnen de provincie Drenthe redelijk goed.

Dus, als ik je kan ondersteunen, bied ik mij bij deze aan.
Ik ben van plan op 30 maart as de ledenvergadering te bezoeken.
Als je op mijn aanbod ingaat, kunnen we kennis met elkaar maken.

Met hartelijke groet,

Hielke Merkus
Assen,
Jupiterstraat 25
0650422501

O ja, wat die stern betreft, Ik hoop hem in mijn leven nog eens te mogen begroeten.