[Garnalennet] meepraten over Natura 2000

ronald en marijke catamarantortuga op gmail.com
Wo Mrt 21 16:38:40 CET 2012

Hallo Jeroen
Op een aantal punten ben ik het niet met je eens:
Als je blieft geen bomen, het is juist een gebied voor vogels die van
rietlanden houden. Bovendien houden bomen heel veel zeilwind tegen.
Het waterpeil is zomers helemaal niet zo hoog, zelfs met onze catamaran
lopen we regelmatig vast, vooral in de buurt van het Stropersgat, dat is
juist een heel leuk rondje om te varen, dus als je blieft niet afsluiten.
Wat de stern betreft, daarvoor mogen ze best een stuk afsluiten bij de dijk

> Dus ik hoop dat er misschien nog wat meningen gegeven worden, dan wordt
het een wat breder gedragen gesprek. Helaas kan ik zelf niet op die dag.
groeten Marijke de Boer