[Garnalennet] meepraten over Natura 2000

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Wo Mrt 21 20:04:56 CET 2012

Dag Jeroen,

Staat het onderwerp op de agenda van de Voorjaarsvergadering
van de Wsv Lauwerszee? 30 maart voor wie het nog moet
noteren in zijn agenda.

Wellicht kunnen dan de nodige suggesties ingebracht worden
die op 2 april meegenomen kunnen worden door diegenen die
naar die bijeenkomst gaan.

Misschien was je vergeten dat ik al wel gereageerd had naar
jou. Ik ga alleen niet naar die bijeenkomst omdat het niet
om een eenmalige bijeenkomst blijkt te gaan.

Mijn punten zal ik je 30 maart meegeven. Ik hoop dat er meer
meedenkers naar Lauwersoog komen die avond.

Vriendelijke groet,

Els

Els Knol-Licht

www.wadvanels.blogspot.com