[Garnalennet] Politiecontrole te water

Iddie Munstra if.munstra op gmail.com
Vr Jun 21 17:55:18 CEST 2013

Beste Garnalen,

Hopelijk ben ik nog op tijd met de volgende informatie die ik via via heb
ontvangen.

De komende* zaterdag 22 juni, dus morgen,* schijnt er een
intensieve*politiecontrole te water
* gehouden te worden. Natuurlijk weet ik, dat jullie nooit alcohol
gebruiken tijdens de vaart, maar toch...........  Er wordt niet alleen op
alcoholgebruik gecontroleerd, dus ga even na wat er eventueel met jou of
jouw schip wettelijk nog niet op orde is.

Verder heb ik info ontvangen, dat er op *zaterdag 13 juli *een
intensieve* politiecontrole
te land* zal worden gehouden.

Ik kan niet instaan voor het waarheidsgehalte van deze info, maar...... een
gewaarschuwde schipper telt voor twee!!

Met vriendelijke groet,

Iddie Munstra