[Garnalennet] Garnalennet Verzamelmail, Volume 70, Nummer 8

jan willem de koning koninghaan op hetnet.nl
Za Jun 22 12:30:57 CEST 2013

De informatie klopt wel ongeveer. Wij liggen al een paar dagen in Den Oever
en daar hebben we al twee keer bezoek van politie en douane gehad. Er is 14
dagen lang intensieve controle op jachten.
Gelukkig bij ons alles in orde en we staan op de lijst van gecontroleerde
jachten!

Jan Willem de Koning /Annet de Haan
sy Glinder

-----Oorspronkelijk bericht-----
From: garnalennet-request op lauwerszee.nl
Sent: Saturday, June 22, 2013 12:00 PM
To: garnalennet op lauwerszee.nl
Subject: Garnalennet Verzamelmail, Volume 70, Nummer 8

Stuur Garnalennet maillijst aanmeldingen naar
garnalennet op lauwerszee.nl

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
http://sigmund.vandervlis.nl/cgi-bin/mailman/listinfo/garnalennet
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
garnalennet-request op lauwerszee.nl

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
garnalennet-owner op lauwerszee.nl

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van
Garnalennet verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Politiecontrole te water (Iddie Munstra)

Message: 1