[Garnalennet] Tweet van Wadvaarder (@wadvaarders)

Koos Winnips kooswinnips op gmail.com
Zo Mrt 3 10:21:35 CET 2013

Ook een Tweet van winnips ;)
Pact van rede #*waddenzee*
<https://twitter.com/search?q=%23waddenzee&src=hash>
pic.twitter.com/oiBTunwjhu <http://t.co/oiBTunwjhu>

Nuttige bijeenkomst gisteren, Toon, Janny, Bert en ik waren er van WSV
Lauwerszee. We (blauwen/donkerblauwen: de "genieters") hebben samen met
de "groenen/donkergroenen" (beheerders) plekken in de kaart getekend,
die, aan de ene kant, wij graag willen bevaren, of bedroogvallen. Aan de
andere kant plekken die de beheerders absoluut niet willen afstaan.
Wij moesten na de pauze weg, voor de lunch was het allemaal erg
constructief en leerzaam, misschien dat na de lunch het echte "vuurwerk"
kwam...

Groet,

Koos
http://tiny.cc/koos