[Garnalennet] Tweet van Wadvaarder (@wadvaarders)

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Zo Mrt 3 10:56:11 CET 2013

We blijven dus benieuwd naar het concrete resultaat. Zeker nu er zo enthousiast over de bijeenkomst wordt gedaan.
Hg
Els

Els Knol-Licht, Garmerwolde
www.wadvanels.blogspot.com

Op 3 mrt. 2013 om 10:21 heeft Koos Winnips <kooswinnips op gmail.com> het volgende geschreven: