[Garnalennet] foto's

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Do Sep 25 18:19:24 CEST 2014

Marijke,

Ik heb foto’s maar het lukt me niet, ingelogd en wel,  iets toe te voegen aan het album wat jij Zeilende leden noemt.

Ik vind het helaas een uitermate gebruiksonvriendelijke site

Hg

Els Knol-Licht

Van: garnalennet-bounces op lauwerszee.nl [mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens ronald en marijke
Verzonden: donderdag 25 september 2014 10:31
Aan: garnalennet
Onderwerp: [Garnalennet] foto's

Hallo medeleden

Het afgelopen seizoen hebben we vast veel gezeild en ook andere leden zien zeilen. Wel eens een foto gemaakt van een mooie langs zeilende boot? Omdat je als eigenaar vaak niet mogelijk is een foto van je boot te maken, is het altijd leuk als iemand anders dat doet. Ik heb nu een map op de site van de vereniging gemaakt voor foto's van boten. Er staan er pas 2 in, van de Theodorus en de Weerlicht,  maar het zou leuk zijn als de map gevuld wordt met veel foto's van boten van onze leden. Als je inlogt op de site kun je makkelijk foto's plaatsen. Ik ben benieuwd. groeten Marijke de Boer