[Garnalennet] foto's

Koos Winnips kooswinnips op gmail.com
Vr Sep 26 15:13:42 CEST 2014

Hi Els en anderen,

De foto's staan erop, zie
http://www.lauwerszee.nl/photo/viewlist/tagged/%23zeilendeleden

Er zit een maximumgrens aan de grootte van foto's die je plaatst, dat is
1 megabyte, deze bovengrens zit erop omdat de site anders te groot
wordt. Els, ik heb jouw foto's dus eerst wat verkleind voordat ze erop
konden.

Verder: je kunt geen foto's in het album plaatsen dat iemand anders
heeft gemaakt.
Wat wel kan, als je foto's plaatst, voeg het hashtag #zeilendeleden toe.
Dat doe je door in de beschrijving bij de foto #zeilendeleden toe te
voegen. Een hashtag is een soort steekwoord waarmee je dingen kunt
orderen en terug kunt vinden. Bovenaan de fotopagina staat een zoekveld
waarin je allerlei steekwoorden in kunt tikken, en zo kan je oude foto's
terugvinden. Het is dus wel belangrijk dat als je foto's plaatst je ook
meerdere hashtags (en een beschrijving) toevoegt zodat anderen ze terug
kunnen vinden.

Wat ook kan: stuur het 'gewoon' naar mij, dan zet ik het erop.

Groet,

Koos

PS de laatste tijd heb ik wat nieuwe verhalen op de site gezet: volgen
jullie de reis van Sietse en Hanneke, Paula en Wouter, de mastbreuk van
de Osprey? Zie: http://www.lauwerszee.nl/blogs

--
tiny.cc/koos