[Garnalennet] Pluim voor Jachtwerf No Limits in Groningen

Luuk Knol luuk.knol op gmail.com
Ma Apr 25 23:11:42 CEST 2016

Wij hebben deze winter met onze 10 m Westerdijkzeeschouw Weerlicht in de
stalling gestaan bij Jachtwerf No Limits, Stockholmstraat 3 in Groningen.

De ervaring met deze werf en de mensen van dit bedrijf zijn zodanig
positief, dat ik de gelegenheid graag benut om als eerste  in de geest van
de nieuwe "regels" (zie de website  <http://www.lauwerszee.nl>
www.lauwerszee.nl ) deze bijzonder positieve ervaring te delen op het
Garnalennet. Wij hebben hier voor te meer reden, omdat er meerdere liggers
uit Lauwersoog stonden (catamarans, een motorboot), sommigen binnen, een
ander buiten, die  allen bijzonder tevreden zijn. Zowel over de stalling als
over de gedane klussen. Dit is een werf, zoals een werf hoort te zijn. Houdt
zich aan afspraken, zorgvuldige bootbehandeling, vakmanschap, vriendelijk,
flexibel. Goede voorzieningen, goed bereikbaar.

Wij kunnen deze werf dan ook vanganser harte aanbevelen. Ik moet er wel bij
zeggen, dat de zaak aardig vol was, dus wie overweegt om er komende winter
te staan, doet er verstandig aan zich vroeg te melden.

Luuk Knol