[Garnalennet] Pluim voor Jachtwerf No Limits in Groningen

h.merkus h.merkus op home.nl
Di Apr 26 09:56:08 CEST 2016

Beste heer Knol,

Uw advies heb ik gelezen. Ik vind het jammer, dat u, door mij gezien als een prominent verenigingslid, het pad op gaat van sluikreclame.
Daarnaast heb ik ervaren dat het op deze wijze integreren van het bedrijfsleven in het sportgebeuren ten koste gaat van sportiviteit en spontaniteit.

Ook het advies zelf vind ik gevaarlijke kantjes hebben. Hoe goed uw ervaring ook is.
Mijn gedachte bij het lezen was; heeft ons medelid Knol zoveel interne informtie over het door hem genoemde bedrijf dat ik meteen gerust geweten zijn advies kan opvolgen en ik mijn schip niet kwijtraak aan een eventueel faillissement. Want zo goed gaat het in de watersportwereld ook weer niet. Of hoe zit het met de veiligheid. Zo zijn er wel meer zaken die aan de orde komen, voordat ik een bezit aan een derde overdraag.

Misschien overtreed ik de spelregels. Maar het doel van mijn reactie is het zo zuiver mogelijk houden van een prachtige sport.
Er is in het verleden teveel verloren gegaan in de sportwereld.

Met hartelijke sportgroet,
Hielke Merkus

Verzonden vanaf Samsung-tablet