[Garnalennet] Facebook WSV Lauwerszee

Fred Mathee f.matthee op upcmail.nl
Zo Feb 12 15:34:59 CET 2017

Beste garnalen,
Al enige tijd beschikt de vereniging over een facebook pagina en er is ook een facebook groep.
In de bijlage van dit mailtje heb ik getracht aan te geven wat de verschillen in doelstelling en gebruik zijn van de pagina en de groep.
Ik roep jullie op om lid te worden van de groep en de pagina te gaan volgen.
Met vriendelijke groet,
Fred Matthee, werkgroep PR Lauwerszee

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.