[Garnalennet] Facebook WSV Lauwerszee

du Bois bois.001 op hetnet.nl
Ma Feb 13 10:49:35 CET 2017

Hallo Fred,

Wij hebben geen facebook en gaan principieel geen facebook aanschaffen.

We verwachten dat de vereniging doorgaat met het vermelden van nuttige info
voor leden via het garnalennet en niet alleen maar via facebook. Bovendien
is de afspraak in de laatste ledenvergadering gemaakt dat leden die niet via
email te bereiken zijn hun info via papier zullen blijven ontvangen.

Hopelijk wordt hiermee rekening gehouden.

Groeten, Janny du Bois

Van: Garnalennet [mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens Fred
Mathee
Verzonden: zondag 12 februari 2017 15:35
Aan: garnalennet op lauwerszee.nl
Onderwerp: [Garnalennet] Facebook WSV Lauwerszee

Beste garnalen,

Al enige tijd beschikt de vereniging over een facebook pagina en er is ook
een facebook groep.

In de bijlage van dit mailtje heb ik getracht aan te geven wat de
verschillen in doelstelling en gebruik zijn van de pagina en de groep.

Ik roep jullie op om lid te worden van de groep en de pagina te gaan volgen.

Met vriendelijke groet,

Fred Matthee, werkgroep PR Lauwerszee

  _____

gn=sig-email&utm_content=emailclient>

Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
gn=sig-email&utm_content=emailclient>