[Garnalennet] Facebook WSV Lauwerszee

Fred Matthee f.matthee op upcmail.nl
Ma Feb 13 11:59:34 CET 2017

Hallo Janny,
Zie Facebook als een extra instrument om leden maar ook niet leden vanuit de vereniging te bereiken, bovenop de bestaande communicatie middelen. Overigens schaf je Facebook niet aan maar kan je een Facebook account openen als je beschikt over internet.
Groeten,
Fred Matthee

Verstuurd vanaf mijn iPhone